فرستادن عکس برای خواستگار

بلاگر روانشانسی | خانواده ، ازدواج ، کودک و اعتیاد و ...

شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

فرستادن عکس برای خواستگار

۱,۱۳۸ بازديد

فرستادن عکس برای خواستگار یا دوست پسر ی که نسبتی با او ندارید، احتمالا نگران کننده است. شما در رابطه عاطفی تا حدودی قدرت نه گفتن را از دست می‌دهید. شاید نگران این باشید که او راجع به شما فکر منفی بکند؛ یا می‌ترسید که رابطه‌تان به‌طورکلی از بین برود. اما از طرف دیگر نگران هستید که عکس شما چه سرنوشتی پیدا می‌کند. به‌طورکلی توصیه می‌شود تا قبل از اینکه شناخت کافی از طرف مقابل پیدا کنید و رابطه شما حالت جدی‌تری به خودش بگیرد از فرستادن عکس خودداری کنید. این کار می‌تواند در آینده باعث سوءاستفاده‌های بسیاری از شما باشد. اما عکس در چه حدودی می‌توان ارسال کرد؟ چه برخوردی با اصرارهای طرف مقابل بکنیم؟ اگر عکسی فرستادیم و دردسرساز شد، بعد از آن چه کنیم؟

منبع: فرستادن عکس برای خواستگار

فرستادن عکس برای خواستگار یا دوست پسر

سوء استفاده از عکس شاید برای خیلی از دختران اتفاق نیافتاده باشد، اما نمی‌توان احتمال وقوع آن را نادیده گرفت. شاید برای تان جالب باشد که خیلی از قربانیان می‌گویند که هرگز فکر نمی‌کردند که فلانی از عکس های آن‌ها سوء استفاده کند، در واقع اعتمادهای بی پایه و اساس را می‌تواند ریشه این مساله دانست. اگر به دنبال راهی برای حفظ رابطه و برقراری رابطه ای سالم هستید، حتما برای ارتقای مهارت های خود و رفع ابهامات مشاوره ازدواج دریافت کنید.

دلایل درخواست عکس از طرف دوست پسر و خواستگار

اولین موضوعی که باید راجع به آن صحبت کنیم این است که اصلاً چرا یک پسر از شما عکس می‌خواهد؟ این موضوع نیز مانند هر مسئله دیگری می‌تواند دلایل مثبت یا منفی داشته باشد. از جمله دلایلی که می‌توان برای درخواست فرستادن عکس برای خواستگار یا پسر ی را در نظر گرفت به شرح زیر می‌باشد. برای آشنایی با پیامدها و فواید دوستی دختر و پسر کلیک کنید.

آیا شما همانی هستید که می‌گویید؟

این روزها بسیار پیش می‌آید که یک نفر با نام دخترانه با دیگری وارد صحبت می‌شود؛ اما در نهایت معلوم می‌شود که او هم پسر بوده است. به همین خاطر بسیاری از پسرها برای اینکه مطمئن شوند در حال صحبت‌کردن با یک دختر واقعی هستند از او عکس می‌خواهند. اگرچه این راهکار تا حدودی جای تقلب کردن دارد بااین‌حال یکی از روش‌هایی است که پسرها از آن برای جلوگیری از سوء استفاده های سایر مردان استفاده می‌کنند.

بررسی چهره و زیبایی

یکی از مهم‌ترین ملاک‌های همه ما (مخصوصا آقایان) برای برقراری رابطه، زیبایی او است. به همین خاطر می‌توان گفت یکی از دلایلی که پسرها به دنبال عکس دختر می‌گردند هم همین است. در واقع آنها می‌خواهند بدانند دختری که انتخاب کرده‌اند در حالت‌ها و شرایط مختلف چقدر زیبا است.

مقایسه شما با سایر دختران

مقایسه کردن دختران با یکدیگر یکی از عادات ناخوشایند بعضی از پسرهاست. آنها معمولاً سعی می‌کنند طرف مقابل خود را با دیگران مقایسه کنند و خوبی‌ها و بدی‌های او را نسبت به دیگران پیدا کنند. به‌علاوه گاهی اوقات نیز ممکن است یک پسر با تعداد زیادی از دختران در ارتباط باشد. در این شرایط آنها به دنبال مقایسه این دختران با یکدیگر هستند تا از میان آن‌ها یکی را به‌عنوان گزینه بهتر برای خود انتخاب کنند.

ارضا امیال جنسی

یکی از دلایل شایع برای عکس خواستن در میان پسران ارضا میل جنسی است. البته که همیشه هم این‌طور نیست. بااین‌حال خیلی از مواقعی که یک پسر از شما می‌خواهد برای او عکس تمام‌قد یا عکس نیمه برهنه بفرستید آن‌ها به دنبال این هستند که نیازهای جنسی خود را تا حدودی برطرف کنند. برای آشنایی با معایب و فواید رابطه قبل از ازدواج کلیک کنید.

دلش برای شما تنگ شده است!

درخواست فرستادن عکس برای دوست پسر یا خواستگار همیشه هم منفی نیست. خیلی از مواقع به‌خصوص زمانی که مدتی از رابطه شما گذشته و یا در شرایطی که از یکدیگر دور هستید تمایل به داشتن عکس شما می‌تواند به‌نوعی ابراز علاقه یا دلتنگی باشد. در این شرایط و در حقیقت طرف مقابل به شما می‌گوید که دوست دارد همیشه عکس‌های‌تان را در کنارش داشته باشد.

 

بیشتر بخوانید : شناخت پیش از ازدواج

 

پیامد های فرستادن عکس برای دوست پسر یا خواستگار

اینکه شما برای یک پسر عکس بفرستید یا خیر مسئله‌ای کاملاً شخصی است. هیچ‌کس نمی‌تواند به شما بگوید که این کار را بکنید یا نکنید. بااین‌حال بهتر است قبل از اینکه راجع به این موضوع تصمیم بگیرید پیامدهای آن را نیز در نظر داشته باشید. یکی از مهم‌ترین پیامدهای فرستادن عکس برای پسر ها این است که او هر زمانی می‌تواند از عکس شما سوءاستفاده کند. این موضوع را به خاطر داشته باشید که فرهنگ جامعه ما به‌طورکلی با روابط پیش از ازدواج مخالف است. در نتیجه پیدا شدن عکس شما در تلفن همراه یک نفر دیگر می‌تواند پیامدهای اجتماعی منفی را برای‌تان به همراه داشته باشد.

هنگام درخواست عکس از طرف پسر و خواستگار چه کنیم؟

یکی از بزرگ‌ترین سؤالاتی که برای دختران پیش می‌آید این است که وقتی یک پسر یا خواستگار شان از او می‌خواهد برایش عکس بفرستد، چطور باید به این موضوع واکنش نشان بدهد؟

همان‌طور که گفتیم بعضی از دختران از یک سو نگران این هستند که رابطه آن‌ها با طرف مقابل از بین برود؛ و از طرف دیگر از این می‌ترسند که از عکس آن‌ها سوءاستفاده شود. که البته در این شرایط معمولاً ترس ازدست‌دادن رابطه پیروز می‌شود. مشاورین توصیه می‌کنند که اگر واقعاً به این نتیجه رسیده‌اید که قرار نیست عکس‌تان را برای کسی بفرستید بهتر است با یک لحن دوستانه از طرف مقابل عذرخواهی کنید و به او بگویید که این قانون من است و برای کسی عکس نمی‌فرستم.

احتمالاً پس از اینکه این جمله را بیان می‌کنید از جانب او با اصرار مواجه می‌شوید. این اصرارها گاهی رنگ و بوی توهین یا تهدید نیز به خودش می‌گیرد. مهم‌ترین نکته این است که در مقابل همه این رفتارها بایستید و هرگز از قانون خود کوتاه نیایید. در غیر این صورت طرف مقابل به این نتیجه می‌رسد که همیشه با اندکی فشار می‌تواند به خواسته‌های خودش برسد.

برای آن که بتوانید این رابطه را به درستی محک بزنید مقاله سوالات آشنایی قبل ازدواج را بخوانید.

فرستادن عکس برای پسر و اهمیت مشاوره

دوستی‌های پیش از ازدواج این روزها رواج بسیاری پیدا کرده است. بااین‌حال اگر شما در این رابطه‌ها به برخی نکات توجه نداشته باشید ممکن است مشکلات بسیاری را برای خودتان ایجاد کنید. یکی از این مسائل همین درخواست فرستادن عکس است. خیلی اوقات ما متوجه پیامدهایی که ممکن است تهدیدمان کند نیستیم. یا ممکن است همان‌طور که گفتیم دچار تعارض شده باشیم و ندانیم که چطور این تعارض را حل کنیم. به همین خاطر توصیه می‌شود در این زمان‌ها از یک مشاور متخصص کمک بگیرید. مشاورین بدون قضاوت کردن شما حرف‌هایتان را گوش می‌کنند؛ و به شما کمک خواهند کرد تا در طول رابطه تصمیم درست را بگیرید.

برای دریافت مشاوره در زمینه ازدواج می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی ازدواج با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 تماس بگیرید.

 

سؤالات متداول

آیا فرستادن عکس برای معرف‌های ازدواج کار درستی است؟

به شرطی که به این معرف اعتماد کامل داشته باشید و بدانید که او این عکس را برای کسی نمی‌فرستد این کار مشکلی ندارد. اما اگر قرار است عکس شما برای تمام گزینه‌های احتمالی ازدواج فرستاده بشود بهتر است از انجام این کار خودداری کنید.

چطور به نامزدم و دوستم بگویم که نمی‌توانم برایش عکس بفرستم که ناراحت نشود؟

بهتر است جمله خود را با یک عذرخواهی شروع کنید و سپس دلیل‌تان را برای این کار بیان کنید. به‌خاطر داشته باشید که ناراحت شدن یا نشدن طرف مقابل نباید در تصمیم شما تأثیری داشته باشد.

برای عضویت در اینستاگرام (ذهن نو) کلیک کنید

آخرین تحقیقات علمی روانشناسی

 

ورود به صفحه

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

سراسر کشور :9099070354

 

جهت مشاوره تلفنی با موبایل و رزرو وقت حضوری

شماره تماس با موبایل : 02191002360

منبع: فرستادن عکس برای خواستگار

آموزش کاهش یا افزایش کیفیت عکس در فتوشاپ

چگونه کیفیت عکس خود را در فتوشاپ تغییر دهیم؛ مرحله به مرحله و تصویری

  • افزایش و یا کاهش دادن کیفیت عکس در برنامه Adobe Photoshop کاری بسیار آسان به شمار می رود.
1. تغییر کیفیت عکس در فتوشاپ: پیدا کردن اندازه تصویر

ابتدا با باز کردن دیالوگ باکس اندازه تصویر، اندازه تصویر خود را پیدا کنید. به Image > Image Size… بروید و یا از میانبر Opt + Cmd + I (Alt + I برای ویندوز) استفاده کنید.

آموزش کامل در سریع آسان:افزایش کیفیت عکس در فتوشاپ

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.